Ombudsman Secretariat
Khyber Pakhtunkhwa

(محتسب خیبرپختونخواہ)


Please enter Complaint's Details

Select Regional Office.علاقائی دفتر منتخب کریں۔ *
Complaint Reg Date.شکایت کے اندراج کی تاریخ
Complainant Name شکایت کنندہ کا نام *Format: e.g Ali Khan
CNIC No. شناحتی کارڈ نمبر*Format: xxxxx-xxxxxxx-x
Address پتہ*
District ضلع*
Cell No. موبائل نمبر*Format: 03xxxxxxxxx
Email ای میل
Consumer/Agency Ref. No. ادارے کا حوالہ نمبر
Select Agency ادارہ منتحب کریں*
Enter Agency Sub Office ادارہ کا ذیلی دفتر منتحب کریں
Subject عنوان
Main points of complaint.شکایت کے اھم نکات
Attach Document Related to Complaint: شکایت سے متعلق دستاویز منسلک کریں
Please read the following and check the box before submitting your complaint.
شکایت کے اندراج سے پہلے نیچے دیے ھوے بیان خلفی کو غور سے پڑھ لیں
Affidavit:
I do hereby solemnly affirm:

a. That the facts mentioned in this complaint are correct to the best of my knowledge and belief.
b. That no complaint on this subject has previously been lodged with Mohtasib by me, or on my behalf, in the Head Office or any of the Regional/District Office.
C. That no suit,appeal,petition or other judicial proceeding in connection with the subject matter of this complaint is pending in any court or tribunal.
d. I made a representation to the senior Officers of the Agency in this connection but have failed to elicit a reply/my representation has been unjustly turned down.

میں اس امر کا اقرار کرتا/کرتی ہوں کہ:۔

الف : شکائت مین بیان کئے گئے حقائق میرے ایمان اور معلومات کے مطابق درست ہیں۔
ب : اس عنوان سے کوئی دوسری شکایت، نہ میں نے اور نہ ہی میری طرف سے کسی دیگرنے، محتسب کے صدر دفتر یا اس کےکسی ریجنل یا ضلعی دفتر میں جمع کرائی ہے۔
ج : اس عنوان کے حوالے سے کوئی مقدمہ ، درخواست، اپیل یا کوئی دیگر قانونی کاروائی کسی عدالت یا ٹرائبونل میں زیر التواء نہیں ہے۔
د : اس معاملے میں ، میں نے متعلقہ ایجنسی کے سینئر افسران کو درخواست دے چکا ہوں جس کا کوئی جواب نہیں آیا ہے / میری درخواست کو غیرمنصفانہ طور پر مسترد کر دیا گیا ہے۔